luni, 7 noiembrie 2011

Patru coafuri pentru a innebuni barbatii din jur!

Barbatii stiu exact ce tip de coafura adora sa vada la o femeie. Daca inca nu ai aflat care sunt preferintele partenerilor in materie de podoabe capilare, citeste randurile de mai jos!

Contrar opiniei publice, barbatii chiar observa felul in care te aranjezi si te pregatesti pentru ei. Vezi mai jos care sunt cele patru coafuri care ii dau pe spate pe reprezentantii sexului tare!
1. Onduleurile naturale
Onduleurile naturale sunt preferatele barbatilor. De ce? Fiindca valurile usoare ale parului sunt perfecte pentru ca iubitul tau sa isi treaca degetele prin ele si sa te alinte
2. Par drept, voluminos
Un par drept si stralucitor este, fara niciun dubiu, un semn al sanatatii unei femei. De aceea barbatii prefera, instinctiv, o podoaba capilara matasoasa si dreapta. Daca iti lipseste volumul, poti recurge la un mic truc: lasa capul in jos si  foloseste apoi un foehn pentru a-l "umfla".
3. Parul "abia m-am ridicat din pat"

Parul rebel este cel mai simplu de realizat. Dupa ce te-ai spalat pe cap, aplica putina spuma pe parul umed, iar apoi asteapta sa se usuce.

4. Coada de cal

Versiunile clasice ale cozilor de cal sunt unele dintre favoritele reprezentantilor sexului tare. Atunci cand parul iti este prins in varful capului, barbatii sunt atrasi de o alta parte importanta a corpului tau: GATUL!
Sursa postarii: http://www.a1.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.