duminică, 6 noiembrie 2011

Doi tineri au descoperit ca sunt frate si sora chiar inainte de nunta

Doi tineri din Africa de Sud au hotarat sa se casatoreasca dupa o relatie de cinci ani de zile fara sa stie ca sunt frati, scrie Daily Mail.

Dincolo de legatura de rudenie femeia urmeaza sa nasca luna viitoare, astfel ca situatia este cu atat mai dramatica.
Dupa o relatie de aproape 5 ani de zile, inceputa inca din timpul facultatii, cei doi au hotarat sa se casatoreasca. Cand parintii iubitilor s-au intalnit ca sa consemneze casatoria au descoperit ca erau frati si sora despartiti la nastere. Parintii celor doi s-au separat cu ani in urma, pe cand fata avea doar opt luni si baiatul doi ani. Fata a fost cresuta de mama, iar baiatul de tata, in orase aflate la o distanta de 80 de kilometri.
Niciunul dintre cei doi copii nu a stiut ca are un frate. Incestuosii fara vina au hotarat sa se desparta.
Sursa postarii: http://www.a1.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.