miercuri, 2 noiembrie 2011

Cea mai spectaculoasa cerere in casatorie!

Unii barbati vor sa le demonstreze iubitelor lor ca le iubesc atat de mult, incat pun la cale cele mai inedite si spectaculoase cereri in casatorie.

mobbed wedding proposal
Justin Davis a vrut sa o ceara in casatorie pe iubita lui, Nikki Marquez, in cel mai spectaculos mod posibil. Astfel, cu ajutorul unei televiziuni americane si a sute de oameni, acesta a pus in scena propunerea.
Totul a inceput cu o farsa care a reusit sa o enerveze pana la lacrimi pe Nikki Marquez. Pana la urma, viitoarea sotie si-a dat seama ca este vorba despre o surpriza.
Sursa postarii: http://www.a1.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.