duminică, 6 noiembrie 2011

Vezi podul care NU duce nicaieri!

In Norvegia exista un drum care le da emotii tuturor soferilor. La vederea acestuia, multi se intorc din drum terifiati.

Situat pe coasta de vest a Norvegiei, Podul Storseisundet a are o forma extrem de ciudata. Acesta iti da senzatia ca se termina brusc si ca vei ateriza cu masina in ocean. Totul este doar o iluzie optica!
Podul, construit in 2005, are o lungime de 8 kilometri si a devenit extrem de popular in randul turistilor.
Sursa postarii: http://www.a1.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.