luni, 7 noiembrie 2011

Machiajul abtibild, un look complet in cateva secunde!

Exista unele zile in care nu ai timp sa stai in oglinda si sa te machiezi. Ori poate nici macar nu te pricepi prea bine sa faci acest lucru! Exista o solutie pentru aceste probleme: machiajul abtibild!

Machiajul abtibild este o noua tehnica in materie de make-up care se adreseaza persoanelor grabite sau mai putin pricepute. Acesta se gaseste sub forma unei benzi asemanatoare unui plasture care contine fard instant in diverse culori si combinatii.
Indiferent ca esti la birou sau in taxi spre o noua petrecere, este suficient sa lipesti aplicatorul pe toata suprafata pleoapei superioare si sa presezi cateva secunde, pentru a avea un look reusit si stralucitor.
Dupa ce vei desprinde aplicatorul, vei vedea ca machiajul este perfect, nu curge, nu se intinde si nu se strange pe pleoape.
Poti completa acest machiaj cu un eyeliner negru si putin mascara.
Vestea buna este ca acest machiaj abtibild se gaseste si in varianta pentru buze sau unghii. Astfel, poti avea un look complet in doar cateva secunde!
Machiajul abtibild se gaseste in magazinele de cosmetice.
Sursa postarii: http://www.a1.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.