luni, 7 noiembrie 2011

Ferrari lucreaza la o editie limitata 599 Fernando Alonso

Recent, au aparut niste informatii potrivit carora Ferrari ar avea in intentie sa lanseze pana la sfarsitul anului o editie limitata a modelului 599. Dupa ce Infiniti a realizat o editie speciala pe baza lui FX, in functie de cerintele campionului deFormula1, Sebastian Vettel, s-ar parea ca Ferrari ar vrea sa urmeze acest model si pregateste un 599 cu dedicatie pentru pilotul Fernando Alonso.

Aflat aproape de sfârşitul carierei, Ferrari 599 a fost împrospătat prin mai multe versiuni, de asemenea în ediţii limitate, cum ar fi 599 GTO, care este momentn şi cel mai rapid din gamă. Totuşi, s-ar putea ca versiunea 599 Fernando Alonso ar putea să fie noul şef în cartier, pentru că se zvoneşte că va fi mai uşor în comparaţie cu modelul standard.
Pentru entuziaştii Ferrari cu mai multe conturi dolofane prin bănci, preţul nu ar trebui să fie neapărat o problemă. În schimb, faptul că modelul va fi fabricat într-o serie de doar 40 de exemplare ar putea să fie un motiv de stres, din luna ianuarie 2012, când va apărea pe piaţă.
 Sursa postarii: http://www.a1.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.