luni, 28 noiembrie 2011

“Bonita,” single nou semnat Matteo

După single-ul “Champion” ce a răsunat toată vara lui 2011 în cluburi, Matteo lansează o nouă piesă, “Bonita.” Cu noua sa melodie Matteo ne poartă în paşi de dans pe meleaguri exotice şi fierbinţi.
Vinovaţi pentru compoziţia sound-ul ritmat şi energic al piesei sunt Matteo şi Andrei Stanca. “Am compus piesa destul de repede. Într-o noapte nu puteam să dorm şi după ce am numărat vreo 500 de oi, m-am aşezat la clapă şi am compus scheletul piesei. Mi-a plăcut cum sună şi a doua zi m-am întâlnit cu Andre Rizo şi am terminat treaba.” declară Matteo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.