luni, 28 noiembrie 2011

Vika Jigulina isi incepe cariera solo

Nimic nu dureaza vesnic, iar asta e cu atat mai adevarat cand vine vorba de proiecte muzicale. Edward Maya si Vika Jigulina au reusit intr-un timp scurt sa cucereasca intreaga lume, adunand premii importante pe parcurs. Totusi, colaborarea lor a ajuns la final, iar in scurt timp fiecare o va lua pe drumul lumii.
Sanziana a stat de vorba cu Vika si a aflat in exclusivitate ca, in ciuda succesului fenomenal pe care l-au avut impreuna, cei doi artisti cred ca a venit momentul sa-si incerce norocul si pe cont propriu. “Lucram acum la proiectul solo Vika Jigulina” a spus ea, argumentand ca “suntem doi artisti separati, am muncit separat si cred ca deja e momentul”.
A devenit oarecum o regula ca fiecare despartire de acest gen sa se faca cu scandal. Insa, dupa cum a aflat Sanziana, nu e cazul si acum, Vika avand numai cuvinte de lauda pentru Edward si pentru realizarile lor comune. America nu e un teritoriu usor de cucerit cand vine vorba de muzica, insa cei doi se pot lauda ca au deja doua turnee la activ in Statele Unite, fiind primiti de fiecare data cu caldura de un public care le stia piesele. “Am avut al doilea turneu in Statele Unite ale Americii, care s-a incheiat cu un succes extraordinar. Am ajuns la o performanta la care orice artist isi doreste sa ajunga si acum e foarte mult de munca. E foarte greu sa te gandesti ca in orice moment poti sa pici” a spus Vika.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.