luni, 28 noiembrie 2011

Album nou de la Adam Lambert, “Trespassing”

Adam Lambert a făcut public numele celui mai nou album al său prin intermediului Twitter-ului.
El a scris: “Trespassing” este numele albumului, iar primul single extras este scris în colaborare cu Dr. Luke, Claude Kelly, Ammo şi Cirkut şi se numeşte “Better Than I Know Myself.” Este foarte posibil ca Adam să-şi schimbe uşor stilul. Potrivit spuselor lui acest album va fi diferit de ceea ce făcea înainte. “Va avea un ton mult mai serios, dar în acelaşi timp va fi şi distractiv. Este onest şi foarte, foarte personal. Vechiul albumul era mai mult o fantezie în timp ce în acesta îmi caut identitatea.” a declarat artistul. “Trespassing” va ajunge în magazine  în 2012, cel mai probabil în luna Martie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.