miercuri, 2 noiembrie 2011

OZN, fotografiat deasupra Siberiei

Sase pasageri ai unui avion au declarat ca au observat un OZN in imprejurimile orasului Yuri, numit dupa astronautul Yuri Gagarin, primul om care a ajuns in spatiu.

Pilotul unui zbor Londra-Moscova a declarat ca a vazut un "obiect arzand" si urme de fum, la o viteza mare, deasupra Rusiei.
O ora mai tarziu, sase puncte rosii, misterioase, au fost vazute pe cer, in Siberia, la orele 23.30.
Martorul Andrey Filipov a afirmat: "Ieseam din supermarket impreuna cu fiica mea, cand am vazut sase puncte rosii pe cer. Intai, au taiat vazduhul de la vest spre est, dupa care au ramas aproape tot timpul intr-un singur loc".
Ministerul Rus de Aparare a negat ca acestea ar fi fost proiectile ratacite sau oricare alte obiecte militare.
Sursa postarii: http://www.a1.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.