luni, 26 septembrie 2011

Videoclip nou: Jay Z & Kanye West – Otis

Aveam foarte multe asteptari de clipul semnat de o noua trupa The Throne, adica Jay-Z si Kanye West, cu atat mai mult cu cat au apelat o legenda pentru a-l regiza – Spike Jonze. Dar acum ca Otis s-a lansat… suntem cam dezamagiti de videoclip. Probabil ca s-au gandit ca daca distrug un Maybach, o sa fim atat de socati incat n-o sa observam ca in restul clipului nu se intampla si nu se transmite nimic. Practic baietii s-au adunat, s-au distrat si au lasat camera sa filmeze in tot timpul asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.