joi, 29 septembrie 2011

Piesa noua: Common ft Nas – Ghetto Dreams





Proaspat mutat la o noua casa de discuri si cu al noualea album gata de lansare, Common are pentru noi primul single: Ghetto Dreams.
The Dreamer, The Believer este numele noului album ce trebuie sa se lanseze anul acesta in noiembrie, iar un teaser al piesei Ghetto Dreams a aparut pe internet acum doua luni. Fanii celor doi artisti au cautat frenetic piesa in intregime, insa fara succes. Nas a fost la fel de nerabdator, cerandu-i voie lui Common sa lanseze piesa si, intr-un final,  i-a dat un ultimatum lui Common pe Twitter de 15 minute in care sa-i raspunda. Pentru ca n-a primit decat tacere, Nas a a lansat piesa, iar noi acum ne putem bucura de ea.
Ca sa-l citam pe Baxter, ce zici?

Read more: http://1music.ro/2011/07/04/piesa-noua-common-ft-nas-ghetto-dreams/#ixzz1ZK9lEQDT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.