luni, 26 septembrie 2011

Castigatorii RMA 2011

Lista completa a castigatorilor o aveti mai jos.

BEST DJ – Dj Andi
BEST WEBSITE – www.inna.ro
BEST DANCE – Play & Win (Ya BB)
BEST ROCK – Vunk
BEST SONG – Alexandra Stan (Mr Saxobeat)
BEST FEMALE – Inna
BEST HIP HOP – Guess Who (Manifest)
BEST VIDEO – Andreea Banica (Sexy)
BEST ALBUM – Puya (Romanisme II)
BEST MALE – Smiley
BEST NEW ACT – ROA
BEST POP – Smiley
BEST GROUP – DJ Project
BEST LIVE – Voltaj
Si premiile speciale:
BEST PRODUCERS – Play & Win
OK AWARD – Inna
CEA MAI DIFUZATA PIESA (Media Forest) – Smiley (Love Is For Free)
BORDER BREAKER – Alexandra Stan
RADIO 21 AWARD – Smiley
BEST SHOW – Syos ft Andreea Banica
FASHION ICON – Corina
BEST PERFORMANCE – Mandinga
PREMIUL FHM PENTRU CEL MAI SEXY VIDEOCLIP – Andreea Balan (Sexy)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.