miercuri, 28 septembrie 2011

Noaptea nunţii

Un cuplu tânăr căsătorit, ambii virgini până în ziua Z a căsătoriei, petreceau prima noapte împreună, distrându-se până în zori. Dimineaţa, el se duce la duş şi, neavând prosop, o roagă pe tânăra soţie să-i aducă unul. Aceasta, când deschide uşa şi-l vede pentru prima dată gol din cap până-n picioare, rămâne înmărmurită. Arătînd spre zona mai până ieri cenzurată, întreabă:
-Ce-i chestia aia mică?.
Soţul, vizibil ruşinat îi raspunde:
-Ştii, asta-i chestia aia cu care ne-am distrat atât de bine azi-noapte!
Ea îsi duce mâinile la gură şi întreaba contrariată:
-Doamne, atât a mai rămas din ea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.