miercuri, 28 septembrie 2011

Catastrofă aviatică

Trei gagici într-un avion. Motoarele se opresc, căpitanul anunţă să se treacă la poziţia de aterizare forţată. Prima, franţuzoaica îşi scoate fardurile, parfumurile şi începe să se dea cu toate. O arăboaică o întreabă:
- Ce te dai dragă cu toate alea dacă tot ne prăbuşim?
- Am auzit că echipa de salvare caută printre pasageri şi salvează gagicile mişto.
Scoate atunci arăboaica din geantă tot aurul şi îşi pune câte un inel pe fiecare deget, lanţuri la gât, la picioare. Lângă ea o negresă:
- Ce-ţi pui tot aurul pe tine dacă tot ne prăbuşim?
- Am auzit că echipa de salvare caută să salveze bogaţii.
Atunci negresa se dezbracă şi îşi pune curul în geam. Celelalte două:
- Ce-ai dragă, te-ai ţicnit?
- Sunteţi proaste amândouă, eu am văzut că.mai întâi caută cutia neagră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.