joi, 29 septembrie 2011

Justin Timberlake si Olivia Wilde: un nou cuplu?

Justin Timberlake e de mai putin de o luna pe piata burlacilor, insa nu va fi pentru mult timp. Deja se infiripa o idila in inimioara cu actrita Olivia Wilde. Pe langa faptul ca amandoi sunt frumosi, mai au un lucru in comun, ambii au iesit dintr-o relatie de lunga durata: Justin a stat 4 ani cu Jessica Biel, iar Olivia abia a divortat de sotul ei dupa o casnicie de 8 ani. Amandoi au fost vazuti intr-un club din Boston, unde desi erau intr-un grup, nu au avut ochi decat unul pentru altul. Pana acum doar Olivia a comentat zvonurile spunand „Lasati-o balta. Suntem doar prieteni, de ani de zile”. S-o credem?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.