joi, 29 septembrie 2011

50 Cent canta piesa “The Enforcer”, de pe coloana sonora a peliculei “Real Steel” (audio)

Dupa o perioada in care nu i-a mers chiar excelent – a decis sa amane lansarea noului album “Black Magic” si sa isi concentreze atentia spre industria cinematografica – 50 Cent revine cu o serie de piese noi! Una dintre ele face parte de pe coloana sonora a filmului “Real Steel” cu Hugh Jackman.
Curtis James Jackson III, in varsta de 35 de ani, a explicat in urma cu ceva vreme faptul ca a muncit enorm la noul disc si ca nu vrea sa faca jocurile label-ului, care ii impune conditii cu care nu este de acord. Intr-un interviu recent acordat publicatiei ‘Funkmaster Flex’, 50 Cent a declarat – spre maxima bucurie a fanilor – ca “Black Magic” va iesi totusi pe piata in luna noiembrie.
Dupa ce in urma cu cateva zile rapperul lansa o noua piesa, “Street King Energy”, acum acesta iese pe piata cu track-ul “The Enforcer”, care va face parte de pe soundtrack-ul “Real Steel”.
Melodia nu are nicio legatura cu sound-ul cu care ne-a obisnuit 50 Cent, lucru care o face cu atat mai interesanta. Ea a fost produsa de Cataracs si va lasam pe voi sa-i dati un calificativ:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.