marți, 27 septembrie 2011

Justin Bieber e un romantic incurabil! Afla ce surpriza i-a mai facut de data asta iubitei sale

Ultima nebunie pe care cantaretul de 18 ani a facut-o in numele iubirii a fost sa inchirieze o intreaga sala de concerte – Staples Centre din Los Angeles – care are o capacitate de 20.000 de locuri, pentru a vedea filmul “Titanic” impreuna cu Selena Gomez, iubita lui de 19 ani.

Ideea i-a venit dupa ce a vazut filmul “Mr Deeds”, in care personajul lui Adam Sandler face un lucru similar pentru femeia pe care o iubea – inchiriaza o sala imensa doar pentru ei doi.
O sursa apropiata de cuplu a declarat: “Justin a luat-o pe Selena la un concert al lui Demi Lovato carese tinea la Nokia Theater, in apropiere. Apoi a luat-o de mana in mijlocul concertului si a dus-o la Staples Center, ca sa vada impreuna “Titanic” .
Cuplul a fost surprins de papparazzi in weekend pe o plaja din Malibu, California, unde se tineau de mana – ca de obicei – si se plimbau desculti prin nisip.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.