joi, 29 septembrie 2011

Videoclipul piesei “Lady Is a Tramp”, semnata Tony Bennett si Lady Gaga, iese pe piata saptamana viitoare

Cand a inclus pe albumul sau de dueturi piesele cu Lady Gaga si regretata Amy Winehouse, jazzman-ul Tonny Bennett nici nu isi imagina ca va intra in atentia publicului tanar, iar vanzarile materialului vor creste rapid si il vor situa pe prima pozitie a Topului Billboard Hot 200.
Dar iata ca artistul, in varsta de 85 de ani, a ajuns pentru prima data in viata no.1 in prestigiosul clasament, cu “Tony Bennett: Duets II”, care s-a vandut in 179.000 de copii. Astfel, el a devenit cel mai batran artist in viata, care a atins vreodata primul loc! Iata primele 10 pozitii ale clasamentului:
1. Tony Bennett – “Tony Bennett: Duets II” (179,000)
2. Lady Antebellum – “Own the Night” (125,000)
3. Adele – “21″ (117,000)
4. Demi Lovato – “Unbroken” (96,000)
5. Lil Wayne – “Tha Carter IV” (84,000)
6. Needtobreathe – “Reckoning” (49,000)
7. Mindless Behavior – “#1 Girl” (36,000)
8. Gavin DeGraw – “Sweeter” (34,000)
9. Jay-Z and Kanye West – “Watch the Throne” (31,000)
10. Pearl Jam – “Pearl Jam Twenty” soundtrack (27,000)
Succesul de care s-a bucurat albumul va fi urmat de o premiera video- clipul melodiei “Lady Is a Tramp” ft. Lady Gaga va iesi pe piata pe data de 3 octombrie si – potrivit zvonurilor – vom vedea o ‘mama monstru’ cu par albastru.
Melodia dateaza din 1937 si aparea in musicalul “Babes in Arms”. Remake-ul vine cu o interpretare contemporana si foarte fresh, iar toata lumea a ramas impresionata de vocea excentricei artiste.
Chiar si cantaretul de jazz… “Este preferata mea. Nu am mai cunoscut nicio persoana atat de talentata in viata mea” – a spus Bennett despre Lady Gaga – “Cred ca va ajunge la fel de mare ca Elvis Presley”.  “Duets II” va fi ultimul album al lui Tony Bennett.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.