miercuri, 28 septembrie 2011

Reportaj mioritic

Un ziarist face o vizită la o stână, unde ciobanul e tocmai cu oile la păscut.
- Ce faci, bace?
- Uite, aice cu turma…
- Pot sa vorbesc cu câinele tău?
- Câinele nu vorbeşte !
Ziaristul se apleacă la câine:
- Ce mai faci Grivei?
- Mulţam, fain (ciobanul rămâne cu gura căscată).
- Ciobanul te îngrijeşte bine?
- Nu ma plâng. Îmi dă mâncare bună, nu mă bate şi din când in când ne mai şi jucăm. Ciobanul stă stupefiat.
- Bace! Pot sa vorbesc cu măgarul tău?
- Măgarul nu vorbeşte…
Ziaristul se apropie de măgar:
- Ce mai faci, matale?
- Nu ma plâng (ciobanul intră în stare de şoc).
- Ciobanul se comportă bine cu tine?
- Da. Îmi dă fân, abrac, iar dacă e vreme rea, mă bagă in şură…
Ciobanul cade pe spate.
- Bace! Pot să vorbesc cu oaia aia de lângă tine?
- Apai bagaboanta aia minte de îngheaţă apele!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.