joi, 29 septembrie 2011

Vezi cea mai infricosatoare padure!

Padurea de langa Szczecin nu este infricosatoare prin intunericul din ea, ci prin forma inexplicabila a copacilor.

Padurea poloneza pare desprinsa dintr-un basm al lui Hans Christian Andersen.
Aproape 100 de copaci ce dateaza de la inceputul secolului trecut au crescut cu o curba in trunchi. Din momentul in care ies din pamant, ei se curbeaza la 90 de grade dupa care isi reiau drumul spre cer.
Cercetatorii au incercat sa dea o explicatie acestui fenomen si se pare ca au gasit-o: tamplarii ar fi modificat forma trunchiurilor pentru a folosi lemnul fara a taia copacii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.