joi, 29 septembrie 2011

Johnny English... se intoarce! (AG)

SUA-Franta-Marea Britanie, 2011. Regie: Oliver Parker. Cu: Rowan Atkinson, Gillian Anderson, Dominic West, Rosamund Pike, Daniel Kaluuya, Richard Schiff, Ben Miller. Durata: 101 min.

 Rowan Atkinson revine in rolul celui mai simpatic agent secret, in cea mai noua comedie cu spioni, "Johnny English... se intoarce!".
Spionul aflat in slujba Majestatii Sale are o noua misiune: trebuie sa opreasca un grup international de asasini inainte ca acestia sa ucida unul din liderii mondial, declansand astfel haos la nivel global.
Astfel, Johnny English, impreuna cu agenta MI-7, Pamela Head vor incerca sa deconspire o retea de teroristi cu legaturi in CIA si KGB, asta inainte de conferinta de presa a sefilor de state.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.