marți, 27 septembrie 2011

Un nou an de facultate incepe pentru mine,pentru voi

Pe 1 octombrie se vor deschide portile facultatii si va incepe un nou an de facultate plin de surprize,cu noi colegi,noi profesori,revederea colegilor.Incepe al doilea an de facultate pentru mine in cadrul Facultatii de Stiinte Economice din Craiova,sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.        
 Sunt curioasa care vor fi surprizele acestui an si ce ma asteapta pe mine cat si pe voi in acest nou an.Mie dor de ai mei colegi chiar si de unii dintre profesorii si sunt nerabdatoare sa descopar care sunt noutatile,ce voi descoperi acest an.
Odata ajunsa in incinta facultatii,speranta mea va fi ca programul/orarul pe primul semestru al facultatii sa fie unul accesibil caci desi incepe facultatea inca imi doresc sa imi gasesc un loc de munca part-time din care sa castig bani care sa imi fie de ajutor atunci cand voi avea nevoie si nu voi avea la cine apela.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.