miercuri, 28 septembrie 2011

Celor ce rau imi vor


De-as putea scapa de ast aprig sentiment
Urasc tot cei ce in cale incearca a-mi sta
Lumea vrand a-mi perturba
Cu-a lor aspra rautate
Fuga pare a fi singura-mi cale
Dar asta o lasa m-ar face
Infrunt cu greu astfel de hazarde
Hazardul e ca  acest sentiment de scurt timp este
Ca eu ca noua sunt a doua zi
Si mintea-mi mai limpede pare
Si incep a mea zi cu mult zor
Si totul mai usor imi pare
Ca rezolvare par la tot a gasi
Toti cei ce rau imi vor ambitia trezesc in mine
Si totul mult mai bine imi merge.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.