luni, 26 septembrie 2011

Videoclip nou: Bad Meets Evil ft Bruno Mars – Lighters

Anuntat la sfarsitul lui mai 2011 si lansat pe 5 iulie pe radio drept al doilea single de pe albumul “Hell: The Sequel“, “Lighters” are acum si videoclip.
Initial, refrenul trebuia cantat mai dur de catre Bad Meets Evil (adica Eminem si Royce da 5’9”) si avea un alt beat, dar dupa ce l-au invitat pe Bruno Mars sa cante pe piesa, el a facut schimbarile si a creat si un vers nou, reusind sa-l impresioneze pe Eminem cu talentul sau.
Videoclipul a fost filmat pe 20 iulie in Los Angeles, in regia lui Rich Lee, cu care proaspatul incoronat rege al rap-ului a mai lucrat si la Not Afraid. Bruno ne-a promis ca fanii vor fi inspirati de clip, adaugand in gluma si ca sunt scene in care sta in maini sau jongleaza dezbracat.
Pana acum, reactia fata de Lighters a fost variata, unii laudand piesa, altii fiind de parere ca mai stateau acasa si lucrau la altceva. Voua cum vi se pare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.