luni, 26 septembrie 2011

Piesa si clip nou: Inna – Put Your Hands Up

Era si timpul sa apara un videoclip semnat de Inna din concertele sale, imagini de backstage, impreuna cu fanii… Si cum site-ul ei oficial este mereu updatat cu filmulete din diverse tari prin care se plimba bruneta noastra, acum toate astea au fost montate pentru a forma un videoclip pentru o piesa noua, Put Your Hands Up.
Clipul nu va putea fi vazut la televizor, fiind creat exclusiv pentru internet. Dar de ce exista 1music.ro, daca nu pentru lucruri de genul asta? :)
Peste o luna, turneul Club Rocker o va duce pe Inna in Mexic, tara in care n-a ajuns pana acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.