sâmbătă, 10 decembrie 2011

Romeo si Julieta, in varianta Facebook

Oare cum ar fi decurs povestea de dragoste dintre Romeo si Julieta daca ar fi existat Facebook pe vremea lui Shakespeare?

Povestea ar fi inceput printr-o cerere de prietenie in mediul virtual. Romeo ar fi fost fascinat de pozele Julietei, iar numarul de like-uri ar fi fost corespunzator cu dragostea lui. Julieta nu s-ar fi abtinut sa comenteze la postarile tanarului indragostit.
Totul ar fi fost frumos pana in momentul in care tanara si-ar fi schimbat statutul relatiei. Pe pagina ei ar fi aparut urmatorul mesaj: "Julieta Capulet este intr-o relatie si este complicat".
Cele doua familii rivale ar fi inceput sa posteze comentarii jignitoare si ar fi contestat controversata relatie. Parintii Julietei, revoltati, nu ar fi ezitat sa il contacteze pe Mark Zuckerberg si sa modifice profilul fetei lor.
Poate indragostitii nu ar fi murit daca ar fi creat un eveniment pentru momentul lor de intalnire la finalul operei lui Shakespeare. Astfel, ar fi stiut exact ora si locul la care trebuie sa se intalneasca, iar tragedia ar fi fost evitata.
Sursa postarii: http://www.a1.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.