miercuri, 28 decembrie 2011

De nerecunoscut: Cum aratau Inna, Antonia si alte vedete in perioada liceului

Multe persoane ar vrea sa dea disparute pozele cu ele din perioada liceului. Acest lucru se aplica si in cazul unor vedete - cum ar fi, de exemplu, Inna, care nu era tocmai Miss Boboc. 

 Iata cum arata Inna in urma cu numai cativa ani, inainte sa devina celebra in toata lumea:

 In schimb, Antonia facea furori cu aspectul fizic si in liceu. Cantareata si-a postat recent pe Facebook o poza cu ea din adolescenta si a primit sute de like-uri.

 Sursa postarii: http://www.mtv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.