luni, 5 decembrie 2011

Asculta aici cea mai noua piesa Madonna – “Masterpiece”

In cariera sa care se intinde pe decade intregi, Madonna a lansat cateva ‘masterpiece’-uri… sau poate chiar cateva zeci! ‘Regina muzicii pop’ vine acum cu o noua opera de arta, lansata sub denumirea de “Masterpiece”.
Nu, Madonna nu cauta sa atraga cu orice pret atentia asupra sa. Ea nu isi lauda singura munca, ci vorbeste despre durerea pe care o simti cand iubesti o persoana cu adevarat deosebita.
If you were the Mona Lisa / You’d be hanging in the Louvre / Everyone would come to see you / You’d be impossible to move” – canta diva, pe ritmurile producatorului William Orbit, care s-a ocupat de majoritatea pieselor ce vor fi incluse pe viitorul album al acesteia, care va iesi pe piata la inceputul lui 2012.
Noua melodia ne-a amintit de zilele ‘American Life’ al Madonnei si consideram melodia un adevarat ‘masterpiece’. Asteptam si parerile voastre!
Sursa postarii: http://www.utv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.