miercuri, 28 decembrie 2011

Se naste o idila: Ce cantaret a pus mana pe Cameron Diaz si nu-i mai da drumul

Despre cei doi se zvoneste de prin 2008 ca ar cocheta cu ideea de a fi impreuna, insa acum se pare ca din relatia lor ies scantei si deja nu se mai pot ascunde. 

 Cameron Diaz si P.Diddy s-au sarutat pasional intr-un club. Mai mult decat atat, ei nu s-au putut abtine sa nu stea imbratisati toata noaptea si au plecat acasa impreuna.
“Din 2008, de fiecare data cand e singura, se intalneste cu el”, a povestit o sursa din anturajul actritei, potrivit US Weekly.

Cu toate acestea, atat Cameron Diaz, cat si P. Diddy refuza sa vorbeasca despre relatia lor sau sa recunoasca ceva.

Sursa postarii: http://www.mtv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.