sâmbătă, 10 decembrie 2011

Cele mai bizare cauze de deces in Londra secolului 17

In jurul anului 1600, Londra era un oras in care ciuma, tuberculoza si alte boli faceau victime zilnic. Totusi, englezii mureau si din alte cauze, care nu erau de natura medicala

In raportul statisticianului din secolulul 17, John Grant, citat de Huffington Post, se mentioneaza ca letargia, frica si tristetea provocau si ele multe decese.
Grant, care lucra in militia londoneza, a inceput sa stranga si sa analizeze listele cu decesele din oras intocmite saptamanal de oamenii legii. El a calculat rata mortalitatii, a impartit populatia in mai multe grupuri si a facut predictii despre mortalitatea fiecaruia.
In raportul intocmit de Grant se mentioneaza si ca femeile traiau mai mult decat barbatii, iar o treime din copiii din Londra nu depaseau varsta de sase ani. Raportul, care dateaza din 1679, face parte dintr-o expozitie care aniverseaza 350 de ani de publicare de carti stiintifice la Societatea Regala Londoneza.
Sursa postarii: http://www.a1.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.