miercuri, 28 decembrie 2011

Cele mai sexy cantarete din toate timpurile: Nicole Scherzinger, un modest loc 65. Cine e mai hot ca ea.

Mii de fotografii ale vedetelor cu aspiratii la titlul de sex-simbol au fost luate la analizat, iar la final au fost alese cele mai sexy femei din toate timpurile. In top 10, dominat de actrite, si-au gasit locul si doua cantarete. 

 Este vorba despre Britney Spears si Madonna.
Mai exact, Britney se afla pe pozitia a patra in clasament, iar Madonna cu o pozitie mai jos, pe locul 5.

Acest top a fost realizat de revista Men’s Health, iar in el se mai regasesc cantarete precum:
- Tina Turner (99)
- Nicole Scherzinger (65)
- Kylie Minogue (64)
- Jennifer Lopez (60)
- Mariah Carey (40)
- Beyonce (33)
- Shakira (18) 

 Aici gasesti topul integral.

Sursa postarii: http://www.mtv.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.