luni, 5 decembrie 2011

NEW CLIP: Lady Gaga – Marry The Night

Dupa indelungi asteptari si cateva tesere, in sfarsit a iesit pe piata cel mai lung videoclip din cariera lui Lady Gaga- cel la single-ul “Marry The Night”, de 13 minute si 48 de secunde!
Cum traim in era internetului, clipul ‘a alunecat’ mai repede decat era programat, spre bucuria fanilor. “Iar clipul meu aluneca precum un tampon vechi” – a scris Gaga pe Twitter, vazand reactiile admiratorilor, cu ore bun inainte de marea lansare – “Totusi, apreciez ca micii monstri foarte sireti sunt incantati!”
Si criticii au iesit imediat cu primele pareri despre videoclip. “Ne aminteste de ‘Black Swan, ‘Girl Interrupted’, ‘All That Jazz’, ‘Fame’, ‘Stayn’ Alive’ si o reclama psihotica la Honey Nut Cheerios”- spun editorii publicatiei online Idolator.com.
Si Lady Gaga a vorbit despre noul sau clip, pentru revista ‘Vanity Fair’, numindu-l autobiografic. Scena dormitorului, spune ea, este bazata pe cea mai rea zi din viata sa- aceea in care a fost lasata balta de o casa de discuri. Hm, vorbim de LA Reid? “E haotic si e trist. Dar nu vroiam sa fie ‘safe’, vroiam sa fie umilitor”- a spus artista.
Ce ziceti- este cel mai lung clip al lui Lady Gaga si cel mai reusit de pe “Born This Way”?
 
Sursa postarii: http://www.utv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.