sâmbătă, 10 decembrie 2011

Vezi cum arata cea mai infricosatoare pestera din Marea Britanie!

Numai persoanele curajoase s-ar aventura intr-o pestera ale carei ape inghetate au luat vietile mai multor scafandri in ultimii ani. Cariera de piatra abandonata, Hodge Close, este cu atat mai infricosatoare cu cat intrarea ei seamana cu un craniu urias.

 Un lac si o pestera, in jurul unei mine abandonate, formeaza deja o imagine destul de infricosatoare, dar daca mai este si intoarsa pe vertical, imaginea reprezinta un craniu urias si mai inspaimantator.
Craniul are un zambet infiorator, care parca este un avertisment pentru cei ce doresc sa se incumete sa exploreze. La acest lac se ajunge printr-un tunel lung de 25 de metri si lat de doi metri.

Sursa postarii: http://www.a1.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.