luni, 5 decembrie 2011

Trupa ROA a lansat videoclipul piesei “Sonata in La Minor”

Desi au lansat recent al doilea single al trupei, “Electronique Simpatique” la care au filmat si videoclip, baietii de la ROA au decis ca pana la aparitia clipului sa ofere fanilor un “bonus”, o piesa noua si videoclipul ei – “Sonata in La Minor“.
Piesa intra in categoria genului dubstep si este cea mai proaspata creatie iesita din uzina productiilor ROA. “Sonata in La Minor” nu se regaseste pe albumul “Artificial“, lansat de trupa in primavara acestui an.
Sonata in La Minor” beneficiaza de un videoclip original si surprinzator, care probabil va lansa multe controverse. Acesta a fost regizat de Bogdan Popoiag, membru fondator ROA, care si-a pus semnatura si pe celelalte doua clipuri filmate de trupa.
Iata si clipul. Voua cum vi se pare?
Sursa postarii: http://www.utv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.