miercuri, 28 decembrie 2011

Anna Lesko trezeste energia din tine: Videoclip indraznet, condimentat cu scene provocatoare

Masini de curse, de epoca, motociclete, rochii scumpe, scene fiebinti, schimbari bruste de decor si actiune si o figuratie de peste 50 de persoane. 

 Toate intr-un singur videoclip. Anna Lesko si-a lansat cel mai recent videoclip, incitant in adevaratul sens al cuvantului, realizat pentru piesa “Wake Up”.
Acesta prezinta modul spectaculos de transformare a unei petreceri clasice intr-un party incendiar.

Filmarile au avut loc in Cazinoul Sinaia si intr-o parcare subterana din Bucuresti, iar tinutele Annei poarta semnatura lui
Catalin Botezatu si a casei de moda Bien Savvy.

Sursa postarii: http://www.mtv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.