sâmbătă, 24 decembrie 2011

Top 10 mesaje traznite de Craciun

1. Daca Mos Craciun nu vine, il retin, este cu mine. Stam la barfe, bem un vin, daca vrea, il si combin. Mos carunt cu barba sura, ce mirosi a bautura, vinul fiert l-am pregatit, ti-a fost frig, esti obosit? Tu, de daruri n-ai primit, nu esti rau, stai linistit, dar de cand este la mine, a uitat de tot de tine.
 2. Ho! Ho! Ho! Ati vazut un ren maro? Sau vreun spiridus in bleu? Mos Craciun e deghizat si a plecat la colindat! O s-ajunga si la tine, asteapta-l cum se cuvine.
3. BOC, BOC, BOC la usa ta,
Vreau sa iti urez ceva.
Iti doresc sa fii Nastase,
Sa ai minim patru case.
Sa fii mai istet ca Geoana,
Si la bani peste Prigoana.
Ca Basescu de barbat
Ca sa dormi cu Udrea-n pat.
Asta am avut de spus.
La multi ani!
Paharul sus!
4. Sania mi s-a rupt pe drum, renii au murit de frig, eu mi-am rupt piciorul si am ramas intepenit in horn. Spiridusii sunt la femei...anul asta cadouri n-avem.
Semnat, Mos Craciun!
 5. Sa ai mult belsug in casa, painea sa-ti fie gustoasa, datorii cat mai putine la Craciunul care vine! Un an nou mai fericit, sanatate si iubire si cu multa fericire!
6. Dragii mei prieteni, va informez ca sunt dispus sa primesc darurile de Craciun, astfel incat voi sa nu fiti obligati sa veniti cu ele in ultimul moment sau sa stati la coada. Astept carduri, bijuterii, parfumuri fine, haine de firma si chiar autoturisme sau bomboane la adresa cunoscuta. Craciun Fericit si va multumesc pentru intelegere!
7. In ajun, daca vine la tine un tip gras, paros, cu barba si te baga intr-un sac, nu te speria! Eu i-am scris Mosului ca te vreau pe tine de Craciun!
8. In ziua de Craciun cand te indopi cu porc, sarmale si n-ai timp nici sa suspini…eu am sa-ti aduc aminte ca nu e bine sa consumi excesiv sare, zahar si grasimi.
9. De mic il recitam pe Goethe si jonglam cu maxime din Voltaire. Insa, nici pana la aceasta frumoasa varsta, un pot sa il suport pe Hrusca si nu stiu ce-i ala ler. Hai Craciun fericit!
10. Sarbatori Fericite si un An Nou cat mai frumos, sa vina Mos Craciun cu un Ferrari si sa plece pe jos!
 Sursa postarii: http://www.kudika.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.