luni, 16 ianuarie 2012

NEW VIDEO: Snow Patrol – “In The End”


Trupa Snow Patrol a lansat un videoclip pentru cel de-al patrulea single de pe noul album, intitulat “Fallen Empires“. Piesa se numeste “In The End”, iar imaginile vin cu o atmosfera ce aminteste de musicaluri.
Vocalul Gary Lightbody este infatisat pe scena unui teatru, in timp ce o pereche de dansatori executa o coregrafie complicata. Clipul a iesit din mainile regizorului Brett Simon, care a lucrat in trecut cu formatii precum The Killers.
Baietii de la Snow Patrol au lansat pe 10 ianurie 2012 un material- “Fallen Empires“. Acesta contine 14 piese, care urmeaza sa fie promovate printr-un turneu in Statele Unite. Seria de spectacole va debuta in luna martie si va dura cca. doua luni. La vara, formatia ar putea ajunge si in Europa.
Snow Patrol au la activ alte cinci albume de studio- “Songs for Polarbears” (1998), “When It’s All Over We Still Have to Clear Up” (2001), “Final Straw “(2003), “Eyes Open“(2006) si “A Hundred Million Suns” (2008).
Sursa postarii: http://www.utv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.