vineri, 6 ianuarie 2012

Justin Timberlake ar putea juca rolul lui Elton John, in pelicula “Rocketman”


In urma cu un an se vorbea intaia data despre realizarea unui musical despre viata personala si cariera cantaretului/compozitor Elton John. Desi am uitat repede despre acest proiect, legendarul artist britanic a vorbit din nou, intr-un interviu, despre pelicula “Rocketman”.
Si a facut chiar o marturisire… El a spus ca si-ar dori sa fie interpretat de catre Justin Timberlake, care a mai intrat o data in pielea sa, in 2001, in clipul “This Train Don’t Stop There Anymore”.
Nu stiu cu exactitate cine ma va interpreta. Am insa o lista de preferinte si pe locul 1 este Justin Timberlake. El m-a mai portretizat in trecut, intr-un videoclip al lui David LaChapelle si a fost exceptional”- a spus Elton John, pentru “LA Times”.
Dupa ce a jucat in “The Social Network” din anul 2010, cariera de actor a lui Justin Timberlake a luat mai mult avant. In 2011 a colaborat cu alti regizori de renume, precum Jake Kasdan, Andrew Niccol si Will Gluck pentru comedia “Bad Teacher”, thriller-ul SF “In Time” si comedia romantica “Friends with Benefits”. Mai mult, a fost cooptat de catre fratii Joel Coen si Ethan Coen in musicalul “Inside Llewyn Davis”.
Ramane, asadar, sa vedem daca drumurile celor doi artisti se vor in tersecta din nou. Pana atunci, va invitam sa revedeti clipul din 2001 si sa ne spuneti ce parere aveti – este preferinta lui Elton John o alegere inspirata?
Sursa postarii: http://www.utv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.