luni, 16 ianuarie 2012

Alexandra Stan a castigat premiul EBBA! Afla pentru ce!


Alexandra Stan si-a completat colectia de premii muzicale. Dupa ce a primit Discul de Platina in Italia pentru vanzari de aproape 60.000 de unitati, cantareata, denumita de revistele pentru adulti “Miss Saxobeat” a inceput anul 2012 cu o distinctie europeana.
Pe 11 ianuarie a avut loc decernarea premiilor EBBA (European Border Breakers Awards), in cadrul festivalului de muzica Eurosonic Noorderslag din Olanda. Printre castigatori s-a aflat si numele romancei Alexandra Stan care a demonstrat inca o data ca talentele nu tin cont de pozitia geopolitica a tarii din care apartin.
Desi ne-am fi asteptat ca cel mai in voga nume din industria muzicala romaneasca si un simbol pentru Romania in mai toate tarile din lume, Inna, sa fie prezenta atunci cand s-a strigat catalogul premiantilor, iata ca am avut o surpriza de proportii! Alexandra Stan este invingatoarea!
Artista din Constanta a castigat premiul EBBA pentru cele mai mari vanzari obtinute in afara granitelor, alaturi de artisti precum Swedish House Mafia. Desi au fost doar 10 premii, Alexandra Stan a reusit sa duca numele Romaniei in top!
In fiecare an, de aproape un deceniu, organizatorii European Border Breakers Awards cauta creativitatea, diversitatea in muzica europeana si premiaza doar artistii care au rezultate exceptionale in acest perimetru. Editia aceasta, Alexandra Stan a iesit invingatoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.