joi, 5 ianuarie 2012

Marea Britanie: O femeie adora bebelusii... de plastic!

Karen McAllister, din Marea Britanie, are 43 de ani si iubeste bebelusii. Bizar este faptul ca acestia sunt din... plastic!

papusi
Karen McAllister isi dedica toata dragostea si tot timpul bebelusilor ei de jucarie. Aceasta le-a creat o camera speciala si le cumpara haine, scutece si accesorii speciale pentru nou-nascuti.
"Ii imbrac in functie de anotimp si prefer numai hainele de firma", a marturisit femeia.
Karen McAllister are o fiica de 16 ani care ii impartaseste pasiunea pentru bebelusii de jucarie. Cele doua nu numai ca ii colectioneaza, dar au ajuns sa ii si confectioneze.
Bebelusii din plastic plang, rad, mananca, dorm si ganguresc. Acestia par atat de reali, incat au ajuns sa ii sperie pe apropiatii femeii.
Pana acum, femeia a cheltuit peste 5000 de lire sterline doar pe papusi.
"Nu voi renunta niciodata la pasiunea mea, oricat de ciudata ar crede lumea ca sunt!", a spus Karen McAllister.
Sursa postarii: http://www.a1.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.