joi, 2 februarie 2012

Video: Taylor Swift lanseaza Long Live

Taylor Swift revine in atentia noastra cu un nou videoclip.
Cantareata a lansat de curand un videoclip pentru a isi promova piesa Long Live. Single-ul face parte de pe albumul Speak Now si este in colaborare cu cantareata braziliana Paula Fernandes.
Videoclipul este destul de simplu, prezentand imagini din concertele lui Taylor Swift imbinate cu momente in care Paula Fernandes isi canta versurile in fata unui microfon.
Sursa postarii: http://www.kudika.ro






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.