Când vorbeşti despre un model Porsche nou, nu ai prea multe de spus despre design, dar discuţia capătă un alt sens dacă deschizi subiectul legat de performanţe. Majoritatea apariţiilor Porsche sunt însoţite de îmbunătăţiri semnificative ascunse pe sub caroseria care a evoluat timid pe parcursul anilor. Asta este valabil şi pentru noul Porsche 911, care a demonstrat de curând că datele tehnice pe care le deţine nu sunt doar nişte cifre pompoase.
Porsche 911 Carrera S a fost în "Infernul Verde", adică pe circuitul Nürburgring şi a reuşit să obţină un tur în 7 minute şi 40 de secunde. Cu acest timp, noua generaţie de Carrera S aleargă la fel de repede ca un Porsche 911 GT3 (997) şi cu 13 secunde mai repede în comparaţie cu predecesorul său. S-a întâmplat asta datorită celor 15 CP pe care i-a primit în plus? Nu chiar. Mai degrabă, sunt "vinovate" alte elemente, cum ar fi, de exemplu, suspensiile reproiectate.
Noul Porsche Carrera S foloseşte un motor de 3.8 litri, iar acesta este dispus să livreze 394 CP. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h se realizează în 4,3 secunde, dar cu opţiunea Sport Plus din Chrono Sport Pack, sprintul se obţine în 4,1 secunde. Viteza maximă este de 302 km/h, ca pentru un Porsche. Pe Nürburgring.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu